sâmbătă, 6 noiembrie 2010

Efecte negative.

  Ok ok, astazi, dupa ce am citit un articol foarte amuzant m-a lovit inspiratia, si m-a lovit bine 'tui mortii ei ca si-acum ma doare capatana.
   Dupa ce am citit articolu' scris de Ram JR. acum cateva zile (shame on me), m-am gandit sa scriu si eu ceva.
   Acum, daca tot discutam despre... despre ce pula mea discutam? Aaa da, vreau sa vorbesc intr-un scurt articol despre prezervative (again), stiu ca mai am 2 articole pe tema asta si probabil ca e fumata ideea da' ma doare-n cur.
   Uitandu-ma pe net am gasit niste persoane care au avut ghinionul sa se nasca doar pentru ca dobitocii de parinti n-au folosit "gume". Uite aici cateva poze ca sa intelegi la ce ma refer:
  
   Acum, probabil te-ntrebi  WHAT  THE FUCK!? dar da, numele astea sunt reale, chiar ala e numele lor si ai fi mirat ce nume "dure" mai sunt p-acolo, mai ales in limba romana, pula mea parca noi altceva mai bun n-aveam de facut la betie decat sa ne futem ca sa facem ortaci si sa le dam nume ca: 
   Morala? Simplu:
   Ba, sa nu va prinda mama dracu' sa va futeti fara gume, ca la cat de pierduti in spatiu trebuie sa fiti ca sa cititi blogu' meu, e clar ca progenitura voastra nu o va duce prea bine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu