duminică, 28 noiembrie 2010

Naspa situatie...

   Astazi, ziua Domnului care e scrisa in calendar, m-a trezit o vecina a prietenei mele, la care incercam sa dorm ca porcu' din mine, sa intru in contact cu latura mea animalica (una din ele ca am mai multe, bou, porc, bivol... si prietena zice ca sunt un taur in pat, da, stiu, modestia asta, bat-o vina.. da' nu inteleg exact daca are legatura cu performanta sau cu incapatanarea mea), da... sa revenim la vecina minunata care mi-a aratat ce aiurea se simt vecinii mei cand le dau trezirea la 7-8-9 sau cand mi se scoala mie. Nu eram asa suparat ca m-a trezit totusi, pentru ca asculta muzica buna, da' m-a deranjat ideea ca dupa 10 minute dupa ce m-am trezit, cand sigur nu ma mai lua somnu', tipa a oprit muzica!!!
   Naspa situatie...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu