joi, 18 noiembrie 2010

Cele mai amuzante inregistrari Romanesti de pe youtube.com

   M-am gandit (uimitor) sa fac un mic "top" al celor mai amuzante inregistrari romanesti de pe youtube.com da' avand in vedere faptu' ca nu toti vad aceleasi lucruri amuzante, m-am gandit (stiu, si eu sunt uimit de realizarea mea)  ca un "top" ar fi tampit.
   Asa ca m-am decis sa postez asta:



  
   Si am sa las cateva link-uri catre cateva filmulete care merita vazute intr-o zi urata ca azi.
   Tipu' cu apa minerala, Pluralu' pentru "telecomanda", Celebru pentru replica "Sa-i pis in freza", Explicatii in alta limba, Varianta a 2-a, Asasinu' limbii Romane, Arhicunoscutu' Balci de la Piscani, Reportaju' Vasluian (cu subtitrare), Filozof?, O don'soara politista, Cine poate sa uite faimosul "6 cai"?, Daca asta e reporter, eu ce sunt?


   Probabil ca pe majoritatea le stiai deja, da' merita vazute inca o data.
   BAFTA!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu