marți, 7 septembrie 2010

O zi cu soare...

   Astazi m-am trezit obligat-fortat cu vreo 2 ore mai devreme decat ora mea "traditionala" asa ca eram treaz undeva pe la ora 10 dimineata... da stiu, acum o sa zici "vai frate pai stii, io eram la munca la ora aia nu dormeam ca porcu' tolanit in pat" pai da, tu poti sa zici asta da' daca te-ar duce putin capu' ar vedea si "maria ta" ca omu' cu mintea odihnita d-asta o are odihnita... ca doarme ca porcu'!
   E... sa revenim. M-a trezit un prieten care a fost pus de tac-su sa se duca la Bucur-Obor sa cumpere mamaliga (de dat la peste ba.. nu d-aia de mancat cu sarmale) si normal, asta nu putea sa se duca singur ca il mancau ramele si viermusii de p-acolo asa ca m-a tarat cu el (si cand zic tarat nu o spun la figurat).
   Plecam noi linistiti ca doi miei dusi la pascut, plini de fericire si entuziasm (entuziasm... siiiiguuuur!, io inca dormeam pe mine) in fine, am ajuns acolo a cumparat asta mamaliga (pentru bombe nu forfat .. ca sa stiti si voi de care) si primesc un telefon de la fratioru' meu iubit si adorat (daca citeste ala zice ca am facut scurt la procesor) ca vezi domne e pe langa Obor si sa bem si noi o bere... ca baietii "ashea".
   Ne intalnim noi si mergem la o terasa, oh vai si ce frumosi eram noi 3 miei cu 3 halbe de bere la bot pe la ora 11 dimineata, care ne vedea cu siguranta zicea "uite viitorii betivi.. mama lor de scursuri!" si daca te-auzeam iti dadeam si io replica "si ce ma, te doare pe tine sufletu' ca bea Nea Caisa o bere la 11 dimineata cand s-a trezit la 10!? aaaa!?"
   Mdea... hai ca vorbesc mult si prost.. ma duc sa ma plang pe langa mama sa-mi faca ceva de mancare ca e ora 2 juma si plange stomacelu' meu p-aici.

Un comentariu:

  1. Bai, ala trebuia sa fie 'secretul' nostru! :)) Si totusi, in locul tau eu mi-as face griji de ce-ar zice mama daca ar afla de 'micul dejun' de la terasa in loc de reactia mea la adresa procesorului tau... (Eu oricum stiu ca esti dus. ;-))

    RăspundețiȘtergere