luni, 20 septembrie 2010

Metrorex-u' face manevre

   Ce faci ma? Ai auzit de noile tarife de la Metrorex?
   Nu stiu ce sa zic, avand in vedere ca azi a fost duminica, weekend, relaxare, pierdere de timp si toate cele, nu am prea apucat sa ma uit la TV dar ajuns acasa am verificat si eu mail-u', am verificat 2-3 forumuri, 2-3 bloguri si ghici ce, am avut noroc sa citesc pe un blog interesant despre noile tarife scoase de minunatii baieti de la conducerea Metrorex-ului. 
   Conform unui anumit blog, astia de la Metrorex s-au dilit.
   Cum frate sa faci din abonamentul lunar o cartela de 62 de calatorii si sa inventezi un nou abonament lunar care costa 50 RON?! Ba esti nebun?!
   Iti las aici linku' acelui blog in speranta ca daca te intereseaza ii arunci o privire, bafta.

2 comentarii:

  1. astia au cam inceput sa devina nesimtit.... pai intr-o luna fac mai mult de 62 de calatorii... si abonamentu lor nu merita 50 la fel ca cel de ratb.

    RăspundețiȘtergere
  2. Intrebare intrebatoare, si daca mie mi se duce abonamentu' de student in mai putin de o luna ce sloboz fac?
    Imi fac alt abonament fara reducere sau imi iau cartele pana la sfarsitu' lunii?
    E bataie de joc.

    RăspundețiȘtergere