marți, 7 septembrie 2010

La multi ani!


   Azi, 7 septembrie, anul Domnului doua mii si ceva, s-a nascut un blog cu la fel de multi cititori pe cati neuroni are creatoru' lui.
   Avand in vedere faptul ca la aceste ore respectabile omu' cu minte doarme si ala fara face bloguri, muschiu' meu isi permite sa faca teste ca sa vedem si noi, si prin noi spun de fapt io, daca ma inteleg cu blogu' asta si daca el se-ntelege cu mine.
   Scopul meu principal in momentu' de fata ar fi sa-mi dau dracu seama care-i treaba cu design-u' si sa-i gasesc o culoare reprezentativa ca sa ma pot cara la somn.
   Asa ca, te las pe tine ala care citeste ce faceam io in ziua aia in care tu dormeai linistit in patu' tau ca de... am si mentionat mai sus ca "omu' cu minte doarme" stii tu... sa citesti in pace si ma duc sa umblu' pe la butoane.

4 comentarii:

  1. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  2. he heh interesant demers, o sa ai multe de scris, la ce minte odihnita ai :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Merci, incerc sa ma ridic asteptarilor :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Mama ei de romana... Se vede ca tu esti obosit la 22.42. Sau mai bine spus nauc, proaspat trezit de iti iei micul dejun nu cu o litera-doua ci cu doua cuvinte intregi. Sa-ti fie de bine!
    P.S. Ca sa nu zici ca nu mai stii ce-ai mancat iti amintesc eu un 'la nivelul' intre 'ridic' si 'asteptarilor'. ;-)

    RăspundețiȘtergere