joi, 9 septembrie 2010

Jocurile video

   Ba esti nebun?
   Presupun ca-ti plac jocurile video nu? Mie da, si mai rau la mine, mie imi plac MMORPG-urile, problema e ca eu ma joc unu' de ceva timp si sunt destul de bun la jocu' ala (daca pot spune asta).    
   Problema ar fi urmatoarea, am gasit o poza care m-a pus intr-o dilema incredibila. Am gasit poza asta:  
   Chestia e cam asa, eu actualmente am o prietena, de cativa ani buni chiar, problema intervine cand studiezi imaginea din dreapta. Daca ochii lu' "prea maritu'" (adica tu) vor sa observe la partea rosie explicatia e: I'm a lvl 80 paladin.
   O sa zici ca bat campii, nu? Eram sigur... da' nu bat campii frate, eu ce fac in situatia asta? Nu de altceva da' eu am lvl 78 si-acuma mi-e frica sa fac lvl ca poate ma incadrez si io acolo.
   Si inca o chestie care te poate lasa marcat, se pare ca toata lumea asociaza jocurile video cu abstinenta si lipsa de socializare... Intrebi de ce? Nu stiu sa mor io... oricum... uite inca o imagine sa te delectezi inainte de a te duce la farming.

3 comentarii:

  1. Tu ai plati pretul ala? Pentru viitorul copil? Si ia spune pe bune, chiar crezi ca iti aduc ceva bun jocurile video? Inafara de cativa prieteni virtuali?

    RăspundețiȘtergere
  2. Dexteritate pentru incheietura si degete... vocabularul se mareste (lol, lawl, lulz, rofl, roflmfao, lmao, lmfao, noob, nabbo, nublet, omg, omfg, zomfg, etc.)
    Copilu' tau de unde invata toate chestiile astea necesare vietii!?

    RăspundețiȘtergere
  3. Interesant vocabular, n-am ce zice :))... Go ahead and you will be a big boy!

    RăspundețiȘtergere