joi, 23 septembrie 2010

Daddy Dice feat. Barba - Hell no


     Astazi am avut marea onoare de a primi o inregistrare de la niste prieteni si tin sa spun ca am ras ca prostu' vreo juma de ora.
    M-am gandit ca ar fi o idee buna sa o postez aici ca sa razi si tu de nebun/a acolo in fata calculatorului... ma rog, exista doua variante, ori :
 1. Razi si-ti place... sau
 2. Nu mai intrii in viata ta pe blogu' asta
  Da' sincer sa fiu, io ma multumesc cu oricare dintre ele.... na, sa vezi si tu ce prieteni "normali" am, poate intelegi de unde am si io gandirea asta "colorata".
  Sfat practic, daca esti sensibil/a si ti se face scarba usor, sau daca esti la munca/acasa si sunt copii prin zona/pe strada sau in vreun loc public unde s-ar putea sa futi cativa pumni calculatorului/telefonului/notebook-ului ca sa "taca"... baga castile.
  Auditie placfuta.

P.S. Aceasta melodie e facuta la plesneala de niste retardati, nu criticati lipsa de versuri inteligente.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu