luni, 13 decembrie 2010

Da-mi Doamne noroc ca iepurilor si inspiratie ca lu' Stephenie Meyer

   Avand in vedere ca azi, LUNI!, voi dormi ca un porc, imi chinui capsoru' sa scriu un articol inainte de a ma culca ca  sa scap d-o problema, asta e, voi suferi putin ca sa pot scrie ceva dar oricat de mult imi voi chinui unicu' neuron pentru a face asta, va merita sa dorm doua ore in plus.
  Voi stiati ca Allview e marca romaneasca? Din cate am inteles de la Sfantu' Goagal, se pare ca firma asta (contrar a ceea ce credeam eu) e o firma destul de serioasa. Prima data cand am auzit de Allview am crezut ca e vreo marca de telefoane facute pe vapor, da' n-a fost prima data cand m-am inselat.
   Ce-as face cu un telefon dual-sim? Asta e o intrebare retorica? Pe langa faptu' ca as scapa de unu' din telefoanele din buzunar si in sfarsit as ajunge sa fiu mai slab cu 100 grame, nu m-as mai chinui sa schimb "jdemii" de tonuri d-apel ca sa stiu care, cand suna. 
  Pe langa asta WI-FI FRATEE!!! asta inseamna ca am si eu in sfarsit o ocupatie la facultate inafara de somn.
  Functioneaza cu orice retea (inclusiv RDS), are 3G (nu ca ar conta), sustine card pana la 32Giga (iti dai seama cata muzica furata de pe net pot sa bag in el? Traiasca legile din Romania), camera de 3Mega, ce mai, un telefon destul de avansat incat sa ma faca sa-l vreau.
  Daca stau sa ma gandesc, chiar ar fi folositor un telefon d-asta... Din ce-am vazut pe net, nu sunt multe  companii serioase care produc telefoane mobile dual-sim.
  

5 comentarii:

  1. sa inteleg ca vrei un telefon nou?

    RăspundețiȘtergere
  2. in sfarsit ai iesit din pestera :) , si vezi ca interfata telefoanelor e inspirata din interfata iphone = tehnologie si utilitata mai buna ca la un iphone cu interfata intuitiva de la el.

    RăspundețiȘtergere
  3. Faza aia cu 'mai buna ca iphonu' n-o cred... O fi el bun, poate chiar foarte bun, dar un telefon 'no name' (adica care nu ofera nici o garantie de fiabilitate sau performanta) e greu de comparat cu un produs ale carui calitati se regasesc in pretul piperat.
    Sa nu credeti ca-s fan Apple (daca as avea bani de iphone mi-as lua Samsung Galaxy S :P) dar mi.am luat si eu tzeapa cu telefoane care aratau bine pe hartie si dupa ce trecea senzatia de nou imi venea sa dau cu el in cel mai apropiat perete ca sa am motiv sa-l inlocuiesc...
    Cat despre producatori 'seriosi' pe scena dual-sim: are cosmo o oferta la 2 Motorole chiar in perioada asta, si mai are si Samsung cateva (mai multe) modele, deci asta nu e o scuza.
    Ideea ar fi sa te gandesti bine inainte sa bagi mana in buzunar, mai ales pe criza asta ;).

    RăspundețiȘtergere