miercuri, 8 decembrie 2010

Cu sau fara voia ta, tot mergi...

   Bai nene baiiii, nu stiu ce am azi da' imi vine sa strang pe cineva de gat... probabil e de la simpla chestie ca prietena mea m-a "obligat" mai mult sau mai putin sa merg in club. 
   Hai sa-ti povestesc toata chestia, ia un pahar de vin si fa-te comod in canapea, ia laptopu' in brate si citeste mai jos:
   Chestia sta cam asa, eu nu suport cluburile, DELOC!, de cand eram mai mic am ramas asa, nu-mi place sa merg in club, sa dansez ( si asta n-ar fi o problema daca persoanele cu care as merge ar intelege, da' n-o fac), sa stau in club, imobilizat din toate partile de mirosu' de fum de tigara si inconjurat de pastilati si indivizi unu' mai plin de el ca altu', mereu am preferat un pahar de vin in fata televizorului sau o bauta la vreun amic.
   Dar, avand in vedere ca de cand sunt cu ea am iesit doar o data in club, nu prea am ce zice, si cam trebuie sa ma conformez, eh, pana aici toate bune si frumoase, da' asta a fost pana azi, astazi parca-s posedat frate... toata ziua am fost ciufut si nu stiu ce dracu am da' ma descarc pe oricine imi iese in cale.
   In fine, ma duc in club si vad ce iese, daca ajung acasa si nu am sarit la gatu' nimanui sunt tare.
   Bafta!

P.S. Acum doua minute mi-a ajuns la urechi zvonu' ca va veni si un tip pe care nu-l suport deloc... foarte tare... presimt o seara de cacat.

Un comentariu: