duminică, 10 octombrie 2010

Super eroi?

   Cu siguranta cand erai mic/a te-ai gandit macar odata ca vrei sa fi ca Superman, Batman, sau orice alt "man" iti placea tie.
   Eu, sincer, as fi vrut sa fiu o combinatie, as fi vrut sa am forta lu' Superman si gadget-urile lu' Batman, normal, n-am reusit nici una din ele da' nu ma plang, am inteles ca nu pot avea nici una din ele... pana azi. Astazi mi s-au cam dat dorintele peste cap. Am vazut niste filmulete pe youtube care m-au lasat cu ochii cat cepele si cu gura-n pamant, pur si simplu nu puteam sa cred ce vad, dar era adevarat... Superman? Batman? astia erau mici copii fratilor, avem aici, pe Terra oameni adevarati care s-apropie de super-eroii copilariei noastre.
   Sigur, nu pot ei sa zboare sau sa opreasca trenuri ce "alearga" din toata puterea lor, dar pot sa planeze si sa traga camioane fara sa se planga.
   Probabil nu pot sa prinda gloante cu palma, dar pot sa le devieze, probabil nu pot sa respire sub apa, dar pot sa stea acolo (17 minute 4.4 secunde @ David Blaine).
   Dar totusi... nu prea inteleg de ce mai scriu aici, ca oricum nu o sa ma crezi, mai bine na d-aici, uita-te si zi-mi dupa ce perere ai.









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu