vineri, 8 octombrie 2010

Camere web...

   Of of, mai mai... azi ma gandeam si io ca mi-ar trebui o camera web, nu de altceva da' vreau si io sa fac filmulete tampite frate, ce, numai altii sa faca? Vreau si io!
   Am gasit o camera web bunicica si acceptabila ca pret pe E-mag. Din cate am auzit  de la un prieten care  detine o astfel de camera web se vede bine chiar si pe lumina slaba, calitatea imaginii e OK, nu se vede pixelat sau nefocalizat. Este o camera web buna pentru ce pret are. Are o calitate buna atat a imaginii cat si a sunetului, e recunoscuta de Windows 7, chiar si XP fara a fi necesara instalarea altor drivere.
   Tipu' o are de ceva timp si chiar e mandru de ea.
   Si sa revenim la iubita mea idee.
   Pula mea, uite don'soarele astea ce se distreaza, plictiseala, relaxare, nici un stres, ce sa faca si ele. A, normal, sa inregistreze un clip pe melodia aia pe care o stii tu din reclama la pepsi (da da da)
   Si ce, numai voi? Vrea si muschiu' meu sa inregistreze un clip si sa il bage pe net sa rada lumea pana pica din scaun. Cum am facut io cand am dat de clipu' lu' tipu' asta.
   Last but not least, vreau si io sa stau cu prietenu' meu si sa ma joc jocuri tampite la betie si sa ne inregistram sa putem sa aratam copiilor nostii: "uite fiule, tactu cand era beat ranga intr-o noapte de vara, n-avea nimic mai bun de facut decat sa se filmeze cum se batea cu linguri prin casa cu unchiu' Ionut"

2 comentarii:

  1. da ar trebui sa sap si dupa camera mea web.... puteai sa joci cu ea carti doar miscand mainile prin fata ei.....nici nu trebuie sa mai ma ridic din pat :x.... ( extremly lazy person speaking here)

    RăspundețiȘtergere