duminică, 17 octombrie 2010

Ai grija unde-ti pui lucrurile!

   Acum ceva timp (a se citi: Miercuri, 13 Octombrie 2010), m-am decis ca nu mai merge cu blatu' si tre' sa-mi fac abonament la RATB. Si uite asa se apuca dobitocu' din mine sa caute "cele necesare".
   Ma imbrac linistit, ma uit (lung) in portofel sa vad cati bani mai am (imi venea sa plang...) si, normal, dupa ce am facut toate astea trebuia sa-mi gasesc legitimatia si carnetu' (50% reducere pentru studenti FTW!) da' ce sa vezi... pula legitimatie si carnet.
    Dupa cateva minute de gandire intensiva aluna aia din capu' meu (a se citi: Creier) mi-a dat un impuls neuro-nu-stiu-cum-se-numeste si mi-am amintit ca ultima oara vazusem carnetu' intr-o geanta mare si galbena pe care o imprumutasem prietenei cand s-a mutat si era inca la ea.
   Ce-mi zic io, "pula mea, las ca ii spun sa o caute si imi fac maine", e, acum e acum, de zis, am zis io da' pula rezolvare ca am uitat. Asa ca m-am apucat sa caut.
   Joi, dai si cauta, la mine in camera: in ghiozdan, pe noptiera, in spatele noptierei, intre noptiera si pat, sub pat, in dulap ( nu intreba de ce...), in birou, in toate sertarelele si sertarasele din camera si tot nimic. Ma mut in cealalta camera, si dai si cauta pe, sub si langa toate obiectele de mobilier ce pot fi folosite drept suport pentru ceva ce cantareste 10-20 de grame si normal, NIMIC!!!
   Vineri dimineata dupa facultate o sun si o rog sa se uite dupa alea. Se uita saraca fata in geanta si imi spune simplu: "Nu e nimic aici."
   Brusc, am simtit cum mi se incing urechile, mi se inroseste fata si ochii imi ies din orbite dar n-aveam ce face, spun "Multumesc, las' ca vad io acasa." si asta am facut, ajung acasa, ma schimb si ma uit in juru' meu intrebandu-ma "Unde sa mai caut?!" si ce crezi, deodata, de nicaieri, vad pe noptiera ceva albastru... era carnetu' de student, da, cu legitimatia in el... PE NOPTIERA! unde verificasem...
   *Note to self: Tine minte unde pula mea iti pui cacaturile!*
 
   Nu... nu mi-a venit ideea in minte asa, dampulea.. Ci pentru ca am gasit o reclama incredibila si m-am gandit s-o postez aici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu