joi, 14 octombrie 2010

Plictiseala de la munca...

   Tu te plictisesti la munca, acasa sau oriunde iti pieri tu timpu' aiurea? 
   Io da... Si ca sa scap de problema asta m-am gandit sa caut niste joculete flash, online, care sa ma ajute sa nu mai simt cat de greu trece timpu'. Pe calculatoru' de la munca nu pot sa-mi instalez fel si fel de jocuri care mi-ar satisface nevoile, asa ca am inceput sa caut joculete online care sa imi mai umple timpu' pe acolo.
   Sincer sa fiu, dupa ce am cautat pe miniclip si inca un site caruia nu-i mai retin numele, nu ma asteptam sa gasesc joculete interesante, da' am ramas putin uimit cand am gasit un site tare.
   Website-u' asta are jocuri pur si simplu SUPER TARI!
   Hai ca scriu aici cateva ca sa nu zici ca te mint:

  " N." (da.. ala e numele )
   In joculetu' asta, esti un ninja care trebuie sa ia niste cubulete galbene care iti dau timp si sa termini nivelu' in timpu' ala. Pe masura ce o sa avansezi in joc, o sa dai de mine, lasere, niste muisti care vor sa te capaceasca si chiar si rachete ghidate (dupa tine).
   E un joc in care trebuie sa gandesti si sa fi atent. Atentie, creeaza dependenta.


  "Effin Worm"   NOM NOM NOM :)
   Asta e un joculet pentru dobitocu' din tine, ce poate fi mai tare decat un joc in care esti un vierme gigant mancator de oameni?! 
   Pe masura ce faci puncte poti sa-ti "upgradezi" viermele (care arata ca un cacat miscator) astfel incat sa fie mai rezistent sau mai distrugator.

   Jocu' asta e adresat celor care atunci cand erau mici rupeau capetele soldateilor sau ii topeau cu lupa, celor care distrugeau masinutele si absolut tot ce le pica in mana.
   Acum ai ocazia sa te joci cu viata unui manechin folosit la testele de impact ale masinilor. E un joc destul de interesant care mi-a "mancat" vreo ora buna, ideea jocului e sa distrugi cat mai multe chestii. Castigi bani pentru asta si cu banii aia poti sa iti cumperi tot felu' de cacaturi care te ajuta sa castigi mai multe puncte,bani si sa deblochezi diferite harti.
   Website-u' ala are peste trei MII de jocuri si sincer, nu-s asa disperat incat sa le verific pe toate. Cele trei de care am vorbit sunt toate la sectiunea "action" a site-ului, da' mai sunt si alte jocuri, "sports", "puzzle", "adventure", "shooting", "stragegy" and so on...

   Da' n-am terminat, inainte de a termina cu postu' asta, trebuie sa mai prezint un joculet care, pe mine, m-a captivat. Pacat ca dupa primele 4 niveluri iti cere sa cumperi jocu'.
   Se numeste "Robokill" si vine de la un alt website  care are joculete destul de interesante de asemenea, da' jocu' asta e chiar tare.
   Ai jucat vreodata Diablo? Daca da, sau daca macar ai auzit de diablo, stii la ce ma refer cand spun de iteme "Rare" sau "Uncomon".
   In jocu' asta dai de tot felu' de arme, lasere, plasma guns, lansatoare de grenade si multe altele.
   In jocu' asta asta ai, vinzi chestii pentru bani, castigi bani de la inamici, cumperi iteme si chestii utile. TU joci rolu' unui robot mercenar care incearca sa distruga niste robotei invadatori.
  
  

3 comentarii:

  1. Să-i explici te rog lu' Marius cum stă treaba cu plictiseala. Că pe mine nu mă crede. Când zic că mă plictisesc mă trimite la muncă :))

    RăspundețiȘtergere
  2. E diferita situatia intre plictiseala d-acasa si aia de la munca :P

    RăspundețiȘtergere
  3. kongregate.com >:) si mai multe joace pt plictiseala de la servici.

    RăspundețiȘtergere