sâmbătă, 2 octombrie 2010

Alergii, iritatii si cacaturi...

   Cred ca am din ce in ce mai multe alergii...
   La inceput eram alergic la praf si cam atat, dupa cateva luni am observat ca sunt alergic si la gelul de par (nu mai folosesc de mult ca sunt semi-chel) acum, pe zi ce trece, parca sunt din ce in ce mai alergic.
   Au inceput sa mi se inroseasca ochii si sa devin foarte iritabil atunci cand trec pe langa o cioara care asculta muzica-n metrou deci probabil sufar de Morbus Corvi (Boala ciorii), nu?
   Pe de alta parte, de fiecare data cand vad ca se imbrancesc vacile si boii din statiile de metrou sa se urce peste tine in loc sa te lase sa cobori ca omu', ma cuprinde un sentiment de "fuck it" si trec si eu ca bou' ala prost care nu se uita in stanga si-n dreapta ca sa vada pe unde merge rugandu-ma la Dumnezeu sa-l pot lovi pe unu' si sa tina minte data viitoare cand se baga in fata usii astfel incat sa n-o faca.
   Oare ce urmeaza?
   Probabil sunt alergic si la bani... nu stiu inca pentru ca nu-i am dar cine stie... poate candva in viitor voi da de ei si voi afla.
   Probabil sunt alergic si la oameni destepti, sau si mai bine zis, ei alergici la mine, ca pe zi ce trece se pare ca dau numai de prosti, sau ei dau de mine.
   Probabil... probabil... eh, fuck it!
 

Un comentariu:

  1. Din câte povesteşti aici...în cel mai fericit caz suferi de ipohondrie. Alternativa ar fi că îmbătrâneşti :)) Nu eşti alergic... doar că nervii încep să te lase încet încet...
    Bucură-te că eşti doar semi-chel, în curând tot mai multe fire de păr vor decide că pleacă în concediu definitiv. :D

    RăspundețiȘtergere