miercuri, 26 ianuarie 2011

Ce vad azi?

  Sincer sa fiu, am mai auzit de chestia asta, de fapt, chiar am urmarit un tip pe youtube, timp de cateva zile, care a incercat sa termine cursa si din pacate, n-a apucat, da' am tot respectu' pentru tip, chiar a dat tot ce-a putut.
  Nu stiam ca s-a facut un film despre asta si am fost putin uimit cand am aflat, asa ca m-am gandit sa-l fur de pe net si sa vad daca e chiar atat de interesant pe cat pare.
  Nu sunt multe filme legate de ciclism, asa ca nu ma asteptam la prea multe pana sa citesc online ca  USA Today, celebrul ziar american a declarat:
"Bicycle Dreams is a beautiful film that probes deeply into the sport’s heart of darkness, offering an inspiring glimpse at the high price of glory."
  Am pus mai jos un trailer, poate va convige :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu