joi, 13 ianuarie 2011

Calculatoru *ulii...

   As dori sa incep acest articol prin a-mi cere scuze ca n-am mai scris nimic in ultimul timp dar, dupa cum v-ati dat si voi seama cu siguranta, (nu, nu eu) a murit calculatoru' meu din motive necunoscute, a se citi "nu i-am facut nimic".
   Dupa indelungi incercari de restartare am esuat sa-l repar asa ca am incercat calea mai rar intalnita, cand iti formatezi calculatoru', reinstalezi Windows-u' piratat de pe net si furi inca odata toate jocurile si programele pe care le folosesti in fiecare zi dar pe care nu le-ai cumpara niciodata pentru ca traiesti in Romania si aici o licenta de Windows sau CorelDraw e la fel de cumparata ca Biblia in Iad.
   Normal ca am incercat sa instalez singur Windows-u' furat, da' nu m-a lasat, imi facea figuri hardu' (de care, de asememnea, nu m-am atins), asa ca am chemat un expert (l-am sunat pe frate-miu).
   Asa ca, acum, pot spune cu mandrie ca am revenit din canalele Bucurestiului  pe canalele www-ului cu speranta ca inca mai am cativa cititori pe care ii pot stresa in pace.
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu