joi, 20 ianuarie 2011

Asta nu-i poveste

   Voi stiati ca "bata" nu-i arma alba? Eu am crezut tot timpu' ca daca mergi cu o bata in masina si te prinde garda e de belea... e, nu-i chiar asa!
   Ieri, am intrat intr-o belea cu niste "zmei" care n-aveau ce face decat sa se dea rotunzi, hai sa va zic povestea:
   Un prieten d-al meu si cu mine, mergeam pe strada, el in stanga mea si eu in dreapta lui, pe cealalta parte a trotuarului, (in stanga) erau doi tipi, pe la vreo 40-50 ani care lucrau la firme luminoase, dadeau doua firme luminoase jos de pe un restaurant care (intamplator) a dat faliment.
   Sincer sa fiu, aproape orice bodega deschisa acolo (strada Tunari nr. 63) a dat faliment in mai putin de 5 luni de functionare, dar asta-i alta poveste. Cum dadeau ei jos firma luminoasa, prietenu' meu Bogdan, a tipat spre ei "BA!" dupa care s-a intors spre mine repede si tipi aia n-au apucat sa vada care, ce si cum. Eu uitandu-ma spre stanga, adica spre prietenu' meu, ii vedeam exact pe ei care se holbau direct la mine, dupa circa 20 metrii ma intorc iar sa vad ce mai fac, cand, deodata, ma trezesc cu unu' dintre ei (ala de pe scara) ca se uita drept in ochii mei si tipa "Bagati-ai pula-n ma-ta!". Uimit, ma intorc si tip la el "Ce ma?!"
  Tipu',evident suparat de indrazneala mea, tipa "Taci ba si mergi in **** mea mai departe", ofensat, ma intorc spre el si ii spun "Ia vino ba incoa!"
  Pana sa ajung eu cu Bogdan la el, tipu' sare de pe scara direct la masina lui si scoate o bata, inainte sa apuc sa-mi dau seama ce se-ntampla, pun mana pe Bogdan incercand sa-l opresc si drept dovada l-am salvat pe "purtatoru" batei de vreo 3 zile de spitalizare pentru ca atunci cand am pus mana pe Bogdan si l-am tras inapoi, pumnu' lui s-a oprit la cam 5cm de fata "luptatorului" cu bata.
   Cand il intreb care-i treaba si de ce injura, incercand sa limitez tot scandalu' la injuraturi si sa-l potolesc pe Bogdan care era aproape infipt in gatu' "domnului" cu bata, tipu' spune ca nu m-a injurat pe mine ci pe "holsurubu'" care nu vroia sa se dessurubeze din perete (el, probabil crezand ca eu am 7 ani) si tipand ca daca ne-atingem de el chema politia.
   Eu, porc, nesimtit si bou ce sunt, nu l-am lasat sa se bucure de momentul lui de "glorie" si am dat eu telefon la politie. Au venit dupa vreo zece minute (timp in care eu incercam sa-l linistesc pe Bogdan sa nu-l bage pe ala in spital si in care ala facea pe zmeu' cu noi), si, trist, ne-au spus ca in lege "bata" nu e arma alba, poti sa o porti la tine dar daca te vede politia cu ea in mana te roaga s-o arunci, nu poate sa-ti dea amenda decat daca poti dovedi ca ala a incercat sa iti "rupa ochii" cu ea. CE CACAT!!!
    Intreband-ul pe domnu' politist ce se poate face in legatura cu bata lui si daca exista vreo lege care are in vedere posesia ilegala de arme albe, am aflat ca bata nu e arma alba si ca pot sa merg la sectie, sa dau o declaratie si sa se rezolve in instanta.
   Asa ca am lasat-o balta, n-aveam chef de declaratii si tribunal, speram doar sa si-o ia ala bine incat sa se gandeasca de 2 ori pana s-o scoata afara. Asa ca i-am multumit domnului politist pentru timpu' acordat si i-am urat o zi buna, i-am strans mana si am plecat.
   Mai bine il bateam cu Bogdan pe ala si il linisteam pe dobitoc....

4 comentarii:

  1. Tinand cont ca bata este doar e evolutie a legendarei stramosesti uluca din gard, legea cam are dreptate.
    Din toata istoria inteleg ca nu este o alegere fericita sa i te adresezi cu "BA!!!" unuia de scoate holtzsuruburi din perete ...

    RăspundețiȘtergere
  2. Clar, nu imi mai fac rezerve de spray lacrimogen, imi pun bata in ghiozdan si plec la treaba mea.

    RăspundețiȘtergere
  3. Din Legea 61/1991:

    Art. 11. - (1) Constituie infracţiune şi se pedepseşte cu închisoarea de la 3 luni la 2 ani sau cu amendă, dacă fapta nu constituie o infracţiune mai gravă, următoarele fapte:
    1. PORTUL, fără drept, în locurile şi împrejurările în care s-ar putea primejdui viaţa sau integritatea corporală a persoanelor ori s-ar putea tulbura ordinea şi liniştea publică, a cuţitului, pumnalului, şişului, boxului, castetului ori a altor asemenea obiecte fabricate sau confecţionate anume pentru tăiere, împungere sau LOVIRE.
    INTR-O SINGURA FRAZA:ramane la latitudinea militianului,probabil ca ala si-a batut puta de voi.
    Si tu ai chemai ditamai organul legii ptr ca te-a injurat unu pe strada (bine ca nu ai sunat-o pe mami).
    asa ca nu te sfatuiesc sa iti pui bata in ghiozdan ca poate dai de un gabor mai al dreaq decat prevede legea.

    gogu' pastila.

    RăspundețiȘtergere
  4. Am sunat-o si pe ea da' facea mancare si d-asta n-a venit :) multumesc pentru atitudine si remarcile destepte, data viitoare cand ma vezi pe strada TE IMPLOR, saluta-ma ca sa stiu cui ii var pula pe gat.

    O zi buna.

    RăspundețiȘtergere