miercuri, 22 ianuarie 2014

Inclinatii artistice?

    Buna seara stimati domni si domnisoare, mai stiti cum va indemnam eu sa va urmati planurile, dorintele si visurile?
    Pai, ca sa ma laud, de cateva zile am reinceput, dupa o pauza de cam 11 ani, sa fac stencil-uri.
    Dupa cateva spray-uri pe peretii din Bucuresti prin '03, adevarate "opere" din punctul meu de vedere dar pe care nu le voi posta din motive legale, am incetat sa ma gandesc la aceasta forma de arta si am uitat-o treptat, pana anul asta. Si asa cum mi-am propus eu sa fac pe dracu-n patru si sa ma intorc la activitatile care ma faceau fericit, am reinceput sa fac stencil-uri, deocamdata mai putin p-afara si mai mult pe hartie, pana gasesc inspiratia de a motiva si schimba lumea (da... siguuur).
    Pentru cei care nu stiu ce sunt stencil-urile, Stencil Graffiti, sau simplu Stencil, este o forma de graffiti ce implica folosirea sabloanelor. Un stencil, este un sablon folosit pentru desenarea sau pictarea de litere, simboluri sau chiar si imagini complexe. Ele sunt realizate destul de usor (dar nu si rapid) si pot fi refolosite. Pasii sunt relativi simpli : selectarea unei imagini dorite, editare grafica, printare, decupare si imprimare.
    Un model simplu de stencil, ar fi imaginea de mai sus, decupezi partea neagra, asezi pe o suprafata plana si folosind un spray de vopsea sau alte variante de transfer de vopsea acoperi zona decupata, astfel creand imaginea dorita.
   Acum, ca stiti ce inseamna stencil pot sa va adresez o intrebare la care nu trebuie sa imi dati un raspuns, ea are mai mult scopul de a va pune pe ganduri: "Cat timp a trecut de cand nu ai mai desenat/pictat/cantat/construit ceva?" De cand nu ai mai facut ceva creativ? Din scoala generala, liceu, facultate? O zi, o saptamana, doua? Daca nu ati mai facut-o de mult, incercati, e distractiv :)
   Iar in incheiere, o sa va prezint cel mai recent "desen" al meu  :)
   O seara minunata in continuarea dragii mei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu