miercuri, 8 ianuarie 2014

Inceput de an

   Salut baieti si fete,

   Nu sunt sigur ca ma mai stiti, dar o sa va fac sa v-aduceti aminte de mine... incetul cu incetul, pana cand va plictisiti.
   Au trecut cativa ani buni de cand am incetat sa scriu si sa-mi las ideile sa zburde pe pajistile internetului, dar, incepand cu 2014, m-am decis sa fac anumite lucruri care ma faceau fericit in trecut, printre care si scrisul.
   Asadar, am sa abordez un subiect de care toti ne-am lovit la inceputul anului : Promisiunile pentru noul an a.k.a. New Year's Resolutions. Pentru cei care nu au incercat niciodata sa faca o lista cu promisiunile facute pentru noul an, oricum v-ati gandit la ele, oricum le aveti in cap. Si stiti care e prima? Sa v-apucati de sala, sau sa alergati mai mult, sa slabiti, sa va ingrasati, sa fiti mai frumosi sau mai energici, toate cele enumerate, legandu-se de dieta sau sport, probabil vreti sa va lasati de fumat, sa beti mai putin sau sa va platiti datoriile, dar oricum, 95% din voi au printre primele trei promisiuni, una din cele enumerate mai sus.
   Pana acum, din 2010 chiar, m-am mintit in fiecare an: "Anul asta o sa ma ingras", "O sa ma duc la sala", "O sa desenez, o sa fac aia, aia, aia si aia.". Dar, la fel ca majoritatea, nu m-am tinut de cuvant nici macar la 2-3 din promisiuni.

   Anul trecut, prentru prima data, am indeplinit o promisiune. Am vrut sa ma ingras, sa ajung la o greutate decenta pentru inaltimea mea si ghici ce?! AM REUSIT!!! Pentru prima data am facut ceva ce mi-am promis, m-am tinut de cuvant fata de mine. Ce-i drept, am avut si ajutorul celor de la NaturHouse Cotroceni.

   Alina, don'soara care m-a invatat ce si cum sa mananc, cand si cat, care m-a cantarit si m-a sfatuit, e o dulceata de fata! Ea si Raluca, colega ei, m-au ajutat sa ajung la greutatea dorita.
   Cu putina dedicatie si ajutorul lor, am reusit sa ma ingras fara sa ma dau peste cap, am mancat ce mi-a placut, am facut ce mi-a placut si totusi, schimband doar 2-3 obiceiuri proaste si urmand o dieta stabilita de nutritionisti bine pregatiti, am reusit!
   Anul acesta am mai multe planuri, printre care, da, asa cum va asteptati, sa ma las de fumat, sa m-apuc de sala si sa ma reapuc de activitati care ma relaxeaza si ma fac sa fiu zambaret.
   Astea sunt promisiunile mele, de care o sa ma tin. Si o sa va dovedesc asta.
 
Pe data viitoare,
Buimacitu' 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu